17 juni 2015 - Reisverslag uit Sedrun, Zwitserland van Roelof Huysse - WaarBenJij.nu 17 juni 2015 - Reisverslag uit Sedrun, Zwitserland van Roelof Huysse - WaarBenJij.nu

17 juni 2015

Door: Roelof

Blijf op de hoogte en volg Roelof

17 Juni 2015 | Zwitserland, Sedrun

Ja hoor vandaag was het, zeker in de middag, lekker zonnig. Onderweg naar Albulapass 2315 m, tijdens m'n lunchpauze nog de regenbroek aan getrokken. Wauwel lekker, omdat het warmer is, maar er is geen druppel gevallen. Later die broek weer uitgedaan. De route ging over twee passen, eerst de Julierpass 2284 men later de al eerder genoemde Albulapass. Ook heb ik St. Moritz "bezocht". Er even gestopt en foto's genomen. Wel een mooi gelegen stadje hoor. Ik kan me voorstellen da t het in de sneeuw betoverend is. Veel bijzonders is er vandaag eigenlijk niet gebeurd. Of ik moet melden dat er veel wegwerkzaamheden zijn aan de bergwegen. Maar dan sta je soms ook minuten lang te wachten, omdat er éėn van de twee rijstroken gewoon afwezig is. Ik heb nog niet in de gaten hoe t werkt als er een rondrit in m'n Garmin is ingeladen. Telkens als ik vertrek geeft t aan dat ik terug moet naar het vertrekpunt. Met wat kunst en vliegwerk lukt het ieder keer weer.