22 juni 2015 - Reisverslag uit Rocca Pietore, Italië van Roelof Huysse - WaarBenJij.nu 22 juni 2015 - Reisverslag uit Rocca Pietore, Italië van Roelof Huysse - WaarBenJij.nu

22 juni 2015

Door: Roelof

Blijf op de hoogte en volg Roelof

22 Juni 2015 | Italië, Rocca Pietore

Vannacht wat minder geslapen. Benauwd in de kamer, veel geluiden op de gang en van de minibar. ( terwijl ik dit schrijf bedenk ik me, waarom ik de stekker van dat ding er niet uit heb getrokken). Maar goed een lekker ontbijtje en direct bij het verlaten van het hotel, de Passo Gavia op, deze is "maar" 2652 m. Voor tienen op weg en die digi-thermometer geeft 21 graden aan. Dat is andere koek! Ik weet t niet hoor, als ik naar boven rijd wordt ik niet ingehaald door andere motoren en ik haal er ook geen in. Soms denk ik onschuldig, misschien ben. Ik wel de enige die naar boven rijd. Alleen zwoegende fietsers passeer ik. Soms kom ik een motorrijder in de tegengestelde richting tegen. Maar als ik dan boven komt dan zie je ineens dat je niet alleen bent. Het staat er vol met motoren en de rijders. Na wat foto' s te hebben genomen weer verder. Het toeval wil dat ik aansluit bij een BMW groep uit Freiburg (zie ik aan de nummerplaat). Dus de afdaling volg ik de mannen. Het wordt voor mijn doen een rustigere afdaling. Wel erg leuk. Beneden gaan de mannen verder in een andere richting. Ik sla af richting de Passo del Tonale (1884 m) waar ik even afstap, om een espresso te kopen en te plassen. De volgende passen volgen Passo della Mendola (1363 m) , Passo di Castalunga (1752 m) en dan is het Pick Nick time. Heerlijke boterhammetje en water. Ik heb zo'n fles bij me die het water door een koolstof filter haalt, voordat je het drinkt. Fantastische uitvinding. De laatste pas ligt een half uurtje van Col di Rocca, de plaats waar het volgende hotel is. Hotel Pineta. Passo Fedaia (2054 m) is weer een die extra fijn te rijden is. De andere doen ook niet veel onder hoor. Ik vermaak me de hele dag. In het hotel aangekomen lekker gedoucht en een stukje peren-chocolade taart met cappuccino genomen. Het hotel is een rustiek hotel met alle gemakken, fitness ruimte, sauna, massage mogelijkheden, noem maar op. Ik kijk nog wel of ik ervan gebruik maak. Terwijl ik dit schrijf denk ik eigenlijk dat me een massage wel lekker lijkt. Misschien om mijn rug een beetje te ontspannen.... Het is hier toch ieder keer wel een ding als ik meld dat ik een allergie voor kaas heb hihi. Om half acht moet er gegeten worden..... Tot de volgende keer.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Rocca Pietore

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 Juli 2015

3 juli 2015

02 Juli 2015

2 juli 2015

01 Juli 2015

1 juni 2015

30 Juni 2015

30 juni 2015

29 Juni 2015

28, 29 juni 2015
Roelof

Actief sinds 16 Juni 2015
Verslag gelezen: 77
Totaal aantal bezoekers 3244

Voorgaande reizen:

16 Juni 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

16 Juni 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: