3 juli 2015 - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van Roelof Huysse - WaarBenJij.nu 3 juli 2015 - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van Roelof Huysse - WaarBenJij.nu

3 juli 2015

Door: Roelof

Blijf op de hoogte en volg Roelof

06 Juli 2015 | Nederland, Alphen aan den Rijn

De laatste dag van m'n motorreis ligt al weer een paar dagen achter me. De dingen van alle dag van thuis hebben me alweer aardig bezig gehouden. Toch wil ik de blog nog wel even afsluiten. Het vertrek uit Ernst in de Moezel en de route binnen door tot even onder Bonn, richting Nederland was weer als de eerdere routes, leuk afwisselend en een feest om te rijden. En ik ben zo blij dat ik zo'n "doorwaaijas" heb.... Met de temperaturen van de laatste dagen is het daarmee goed uit te houden op de motor. Na 2 uur rijden is het op, de Moorroute geeft aan dat de koek op is. Dus de Garmin maar geprogrammeerd op rijden naar huis. Dat is ook nog 2 uur rijden. Onderweg nog Ben Sueoss gebeld, toen ik langs Mönchengladbach reed of het uitkwam als ik even lang kon komen. Maar helaas het kwam niet uit. Dus maar door gesjeesd. Bij de Nederlandse grensovergang Venlo ontstond een file, die ik als motorrijder netjes heb gekraakt. Om verder te rijden richting huis. Uiteindelijk met wat doorzettingsvermogen en een zere reet, rond een uur of twee de Madridsingel ingedraaid. Het huis vond ik leeg, maar wel keurig opgeruimd en verzorgd. Na even te hebben uitgeblazen kon ik gelijk boodschappen doen. De voorraden waren schoon op. En zo ga je naadloos over van vakantie-mode over in huishoud-mode. Was uitzoeken, spullen opruimen, eerste wassen draaien, eten klaarmaken en,en,.......
De mooie reis is voorbij. Ik heb er echt van genoten, en ben toch redelijk tot rust gekomen, en misschien ook nog een beetje tot mezelf.
Het was ook een perfecte voorbereiding voor de volgende reis .....
.......route 66, 2016 met Dick.........
Lieve blog lezers , tot volgend jaar!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Alphen aan den Rijn

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 Juli 2015

3 juli 2015

02 Juli 2015

2 juli 2015

01 Juli 2015

1 juni 2015

30 Juni 2015

30 juni 2015

29 Juni 2015

28, 29 juni 2015
Roelof

Actief sinds 16 Juni 2015
Verslag gelezen: 688
Totaal aantal bezoekers 3248

Voorgaande reizen:

16 Juni 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

16 Juni 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: