14 juni 2015 - Reisverslag uit Lausanne, Zwitserland van Roelof Huysse - WaarBenJij.nu 14 juni 2015 - Reisverslag uit Lausanne, Zwitserland van Roelof Huysse - WaarBenJij.nu

14 juni 2015

Door: Roelof

Blijf op de hoogte en volg Roelof

16 Juni 2015 | Zwitserland, Lausanne

Rustig opgestaan en gedoucht, ik had immers een kort stukje te rijden vandaag. Lekker genoten van een "french breakfast". M'n consumpties betaald, de motor weer opgeladen en heerlijk weer op pad. Onderweg nog even getwijfeld of ik niet via het Jura gebergte naar Lutry zou rijden. Toch maar niet gedaan en de Garmin aanwijzingen gevolgd. Rechtstreeks richting Basel naar Lausanne over Verviers. Ik moest nog wel even slikken, bijna 50 euro voor die autowegsticker. Zonder noemenswaardige belevenissen bij het huis van Maria en Ward aangekomen. Natuurlijk veel vroeger dan gedacht, en de familie was er niet. ( was ik niet verbaasd over). Om de tijd wat te doden heb ik de motor maar eens flink schoon gemaakt. Er waren nog overal resten van bewijzen van m'n berm uitstapje. Nu ziet hij er weer picobello uit.
Halverwege de middag gingen nog twee jongelui bij de Nijenhuisjes naar binnen. Ik dacht, ik wacht wel op Ward en Maria.....het bleken Emanuel, de jongste zoon van Maria en Ward, en vriendin te zijn geweest
En rond half zes kwamen ze thuis. Gezellig hebben we van een eenvoudige doch zalige maaltijd genoten. En als afsluiting zijn we een ijsje aan het meer gaan eten, aansluitend een wandeling door Lutry. Toch weer leuke bezienswaardigheden ontdekt. Leuke doorgangetjes, een prachtige eeuwenoude beuk, e.d.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zwitserland, Lausanne

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 Juli 2015

3 juli 2015

02 Juli 2015

2 juli 2015

01 Juli 2015

1 juni 2015

30 Juni 2015

30 juni 2015

29 Juni 2015

28, 29 juni 2015
Roelof

Actief sinds 16 Juni 2015
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 3303

Voorgaande reizen:

16 Juni 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

16 Juni 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: