23 juni 2015 - Reisverslag uit Rocca Pietore, Italië van Roelof Huysse - WaarBenJij.nu 23 juni 2015 - Reisverslag uit Rocca Pietore, Italië van Roelof Huysse - WaarBenJij.nu

23 juni 2015

Door: Roelof

Blijf op de hoogte en volg Roelof

23 Juni 2015 | Italië, Rocca Pietore

Vandaag was weer zo'n dag! Bij wakker worden regende het pijpenstelen. Met tegenzin uit bed gestapt en me voor het ontbijt klaargemaakt. Beneden gekomen zitten de mannen ( de Hollandse motorrijders) er ook. Ook in hun burger kloffie ( niet in motorkleding), net als ik. "Als het zo blijft regenen gaan we niet sturen hoor". Rustig van een uitgebreid ontbijt genoten. We spraken af dat we rond de middag wel een kort toertje te doen, we willen allemaal toch wel rijden. Eenmaal tegen die tijd, blijkt het weer enorm te zijn opgeknapt, en maken we ons klaar om met z'n vieren toch een volledige route te rijden: de oost route ( ja ik heb aan de mannen gevraagd of ik me daarvoor mocht aansluiten) En het was weer een mooie route, gezellig onderweg wat gedronken. Later in de middag nog even gepauzeerd. Tijdens die pauze vielen er wat druppels. Een opmerking was "voor een paar druppels doe ik geen regenbroek aan". Ik wel. Een half uurtje later was ik blij dat ik dat heb gedaan. De regen kwam met bakken uit de hemel gedurende het laatste uur van de tocht. Het was wel even afzien. Terug in hotel lekker onder de douche en klaar voor het avondeten. Hoewel? Had ik gister niet over een massage? Ik zal eens bij de receptie informeren. En voordat ik het me volledig realiseerde lag ik op de massagetafel en word ik onderhandel genomen. Heerlijk! Na een uurtje was ik klaar voor voor het diner. Alles is weer tot in de puntjes geregeld. Ik heb gehoord dat morgen prachtig weer wordt. Ik kijk er al weer naar uit...

  • 24 Juni 2015 - 00:55

    Daphne:

    Nou, zeg, dat klinkt allemaal wel erg prettig, maar wel vermoeiend.. Als ik op de motor zat, had ik toch wel op gegeven moment veel behoefte om te stoppen, maar misschien wen je snel ?
    En ik had misschien niet zo'n mooie motor als jij nu hebt, dat kan ook schelen.
    De Dolomieten is wel een mooi gebied hè ? Ik was er eigenlijk alleen tijdens de wintersporten (2x), en al weer een tijdje terug. Maar ik neem aan, dat het nog steeds erg mooi is.
    Veel plezier weer, morgen!

  • 24 Juni 2015 - 09:30

    Sander Van De Haar:

    't Moet nou toch eens bestendig mooi weer worden. Ik duim voor je.
    Wel fijn dat je aansluiting hebt bij andere motorrijders, maakt het toch wat gezelliger.
    Succes vandaag.
    Groet, Sander

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Rocca Pietore

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 Juli 2015

3 juli 2015

02 Juli 2015

2 juli 2015

01 Juli 2015

1 juni 2015

30 Juni 2015

30 juni 2015

29 Juni 2015

28, 29 juni 2015
Roelof

Actief sinds 16 Juni 2015
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 3298

Voorgaande reizen:

16 Juni 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

16 Juni 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: