15 juni 2015 - Reisverslag uit Lausanne, Zwitserland van Roelof Huysse - WaarBenJij.nu 15 juni 2015 - Reisverslag uit Lausanne, Zwitserland van Roelof Huysse - WaarBenJij.nu

15 juni 2015

Door: Roelof

Blijf op de hoogte en volg Roelof

16 Juni 2015 | Zwitserland, Lausanne

En ook weer vandaag wordt bewezen dat ik koffie verslaafd ben. Ben met knallende koppijn wakker geworden. Gister alleen bij ontbijt koffie gedronken. Gelijk paracetamol genomen, dat nauwelijks hielp. Bij het ontbijt koffie gemaakt en binnen 15 minuten was de koppijn weg. Wel erg goed geslapen bij Maria en Ward. Een gezellige ongedwongen avond leidde een goede nachtrust in. Na t ontbijt zijn we naar het olympisch museum in Lausanne gegaan. Interessant en leuk maar vooral heel mooi opgezet, mat veel interactieve presentaties, maar ook wel wat pretentieuze beweringen. Maar ja hoe ver staat IOC af van de FIFA realiteit. Daarna naar het "centrum" van Lausanne gewandeld en er op standaard geluncht. De middag hebben in het Chateau Chillon rondgedwaald. Een mooi gerestaureerd kasteel met een oorsprong in de vroege middeleeuwen. Na noch iets kleins te hebben genuttigd zijn we naar het nieuwe huis van Nathalie, haar man Rik en hun twee zoontjes geweest. Erg mooi en we hebben er gezellig avond gegeten. Niet al te laat weer teug, want we waren er met Wards oude Renaultje 4CV uit 1952. En de veiligheid voorzieningen zijn er niet in aanwezig. Bij Nathalie wel een kopje koffie gehad, dus meteen gerust hard ben ik lekker gaan slapen. De hele dag niet naar de mother omgekeken. Hij stond veilig bij Ward in de schuur.