13 juni 2015 - Reisverslag uit Charmois-l'Orgueilleux, Frankrijk van Roelof Huysse - WaarBenJij.nu 13 juni 2015 - Reisverslag uit Charmois-l'Orgueilleux, Frankrijk van Roelof Huysse - WaarBenJij.nu

13 juni 2015

Door: Roelof

Blijf op de hoogte en volg Roelof

16 Juni 2015 | Frankrijk, Charmois-l'Orgueilleux

Vandaag maar een rood wijntje genomen (pinot noir) in plaats van bier ( ik kreeg een Heineken gisteren) in t hotel na terugkeer en helemaal schoon en gedoucht te zijn. Vandaag een rondrit gemaakt door de Elzas. Eigenlijk mooier dan de routes in t zwarte woud. In ieder geval minder verkeer dan toen ik met Peter naar t zwarte woud ben geweest. Soms was t zonnig en soms reed ik "in" de wolken, letterlijk en figuurlijk. Echt kicken die wegen, bochten en omgeving. Heerlijk in de zon gepicknickt, met een broodje en een flesje water. Vele bochten gereden, dalend of stijgend, korte of lange bochten, en één keer een te korte bocht. Vandaar ik genoodzaakt was om een uitstapje te maken. Een kort "of the road" ervaring. De greppel voorkwam dat ik verder kon. Geen echte problemen, een motor onder de modder en gras. Gelukkig snel met hoge druk spuit schoon te maken. Na de reiniging, toch wat kransjes te zien op de cilinderkop en rechter koffer. Nou ja, als dat alles is. Een heerlijke dag. Ik schrijf dit nu op t kleine terras van t Hotel de la Tour waar ik logeer met uitzicht op een fonteintje ( zie de foto). Morgen op weg naar Zwitserland. Ook vandaag heb ik, weliswaar in een restaurant aanbevolen door de receptioniste van het hotel, choucroute met 3 soorten vlees gegeten. Ik vind t gewoon lekker!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Charmois-l'Orgueilleux

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 Juli 2015

3 juli 2015

02 Juli 2015

2 juli 2015

01 Juli 2015

1 juni 2015

30 Juni 2015

30 juni 2015

29 Juni 2015

28, 29 juni 2015
Roelof

Actief sinds 16 Juni 2015
Verslag gelezen: 73
Totaal aantal bezoekers 3258

Voorgaande reizen:

16 Juni 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

16 Juni 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: